I. Ogólne zasady
- Bilet-Nagroda wystawiane są wyłącznie na rozkładowe rejsy krajowe i międzynarodowe wykonywane przez PLL LOT z wyłączeniem lotów czarterowych oraz połączeń typu code-share.
- Za Bilet-Nagrodę należy rozumieć bilet wystawiony na połączenie w jedną lub w obie strony zarezerwowany w jednej z trzech oferowanych przez PLL LOT klas podróży, tj.: LOT Economy Class, LOT Premium Class, LOT Business Class.
- Wymiana punktów zgromadzonych na koncie Uczestnika programu Kolekcjoner na Bilet - Nagrodę uzależniony jest od dostępności miejsc na wybranym przez uczestnika rejsie.
- Podróż w ramach Biletu-Nagrody musi zaczynać się w Polsce
II. Zamawianie Biletu-Nagrody
- Po wymianie punktów na Bilet-Nagrodę, Uczestnik ma maksymalnie 7 dni na zrealizowanie zamówienia tj. potwierdzenie ostatecznych dat i godzin rejsów oraz wykupienie biletów. W przypadku niezrealizowana zamówienia w wyżej wskazanym terminie zamówienie zostanie automatycznie anulowane a punkty, które do tego czasu utraciły ważność zostaną anulowane.
- Zamówienie na Bilet-Nagrodę w klasie musi zostać złożone na maksimum 6 miesięcy i nie później niż na 5 dni przed planowaną datą podróży.
- Istnieje możliwość zamówienia biletu na podróż, w ramach której port rozpoczęcia podróży oraz port zakończenia podróży są różne, pod warunkiem, że znajdują się na terenie tego samego państwa.
- Zamówienie Biletu-Nagrody jest możliwe jedynie poprzez wypełnienie dedykowanego formularza zamieszczonego na stronie internetowej Programu LOT Kolekcjoner oraz poprzez założenie rezerwacji na wybrany przez Uczestnika rejs w Centrum Obsługi Programu w ciągu 10 dni od daty wymiany punktów na nagrodę. Dane teleadresowe Centrum Obsługi Programu zamieszczone są na stronie internetowej Programu.
- Warunkiem wykorzystania Biletu-Nagrody jest udział Uczestnika w podróży.
- Bilet-Nagroda może być zamówiony i wystawiony jedynie dla Uczestnika i dla osób towarzyszących, którzy podróżują razem na tej samej trasie i tym samym rejsem.
- Zamówienie biletu dla dziecka (od 2 lat) powoduje zdjęcie z konta takiej samej liczby punktów jak w przypadku biletu dla osoby dorosłej.
- Bilet dla dziecka poniżej 2 roku życia nie stanowi nagrody w Programie. Wystawienie takiego biletu podlega zasadom ogólnym. Więcej informacji na stronie internetowej lot.com.
III. Opłaty
- Uczestnik Programu nie ponosi kosztów opłat lotniskowych, podatków oraz opłaty za wystawienie biletu.
- Uczestnik ponosi koszty taryfy ("Fare") zgodnie z obowiązującą tabelą opłat:
Nagroda Kolekcjoner
Opłata FARE
bilet na trasie dalekodystansowej
12 USD
bilet na trasie krótko i średniodystansowej
6 USD
bilet krajowy po Polsce RT/OW
3 USD
- Stawki za Bilety-Nagrody, zamieszczone w Tabeli powyżej zostały podane w dolarach amerykańskich. Płatność za Bilety-Nagrody dokonywana jest w walucie polskiej, stanowiącej równowartość kwoty podanej w Tabeli powyżej, przeliczonej po kursie z dnia wystawienia biletu. PLL LOT zastrzegają sobie prawo do zmiany wysokości opłat ponoszonych przez Uczestników zamieszczonych w Tabeli powyżej (opłaty „Fare”) bez konieczności uprzedniego informowania o zmianie Uczestników Programu w każdej chwili jego trwania.
- Ewentualne faktury wystawiane i wysyłane są na adres podany w profilu Uczestnika.
- Płatności można dokonać wyłącznie kartami kredytowymi VISA, MASTERCARD oraz Diners Club. Nie ma możliwości dokonania płatności gotówką.
- Polskie Linie Lotnicze LOT S.A. zastrzegają sobie prawo do pobrania dodatkowej opłaty za płatność kartami kredytowymi wystawionymi przez innych wystawców niż VISA, MASTERCARD oraz Diners Club
IV. Zasady Biletu-Nagrody
- W ramach Biletów-Nagród wyróżnia się następujące typy biletów:
a) Bilet OW (one-way) - bilet uprawniający pasażera do przelotu w jedną stronę na wybranej trasie.
b) Bilet RT (return) - bilet powrotny, uprawniający pasażera do przelotu w obie strony na wybranej trasie.
c) Bilet SOJ (single open jaw)
- BILET KRAJOWY OW lub RT - z prawem do rezerwacji, może być wystawiony maksymalnie na cztery odcinki krajowe, transfer dozwolony wyłącznie w Warszawie. Stopovery niedozwolone. Dozwolony typ podróży - OW i RT oraz SOJ.
- BILET MIĘDZYNARODOWY RT - z prawem do rezerwacji, może być wystawiony na przelot w klasach serwisowych LOT Economy Class, LOT Premium Class (tylko rejsy na trasie dalekodystansowej), LOT Business Class. Bilet może być wystawiony maksymalnie na dwa odcinki międzynarodowe i na dwa odcinki krajowe (służące jako dolot do portu rozpoczęcia podróży międzynarodowej). Pierwszy odcinek musi rozpoczynać się w Polsce. Dozwolone typy podróży - RT oraz SOJ. W ramach podróży SOJ, porty przylotu i wylotu poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej muszą znajdować się na terenie tego samego państwa obcego.
- Rezerwacja musi być potwierdzona na całej trasie.
- Dopuszczalna jest możliwość kombinacji taryfowych dokonywanych pomiędzy wszystkim czterema taryfami oferowanymi przez PLL LOT, tj.: LOT Economy Class, LOT Premium Class, oraz LOT Business Class. W takim przypadku wartość taryfy i wartość punktowa nagrody kalkulowana jest na zasadzie 1/2 taryf.
V Minimum pobytu
- Maksymalny pobyt dla wszystkich podróży - 6 miesięcy.
- Zmiana daty lub godziny podróży jest dozwolona przed rozpoczęciem podróży, na nie mniej niż 1 dzień roboczy przed planowanym odlotem.
- W celu dokonania zmiany – rezerwacji Biletu-Nagrody, należy skontaktować się z Centrum Obsługi Programu, pod numerem +22 606 66 22
- Zmiana rezerwacji musi być dokonana w godzinach pracy Centrum Obsługi Programu.
- W przypadku nagłego odwołania rejsu, po godzinach pracy Centrum Obsługi Programu, zmiany w rezerwacji mogą być dokonane przez Call Center LOT. W takiej sytuacji Uczestnik jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia takiego faktu do Centrum Obsługi Programu poprzez e-mail na adres:kolekcjoner@lot.pl lub telefonicznie pod numerem +22 606 66 22 .
- Zmiana daty lub godziny zależy od dostępności miejsc na konkretnych rejsach.
- Zmiana dat i godzin rejsów możliwa jest w ramach biletu bez dodatkowych opłat.
- Zmiana daty i godziny rejsów możliwa jest jedynie dla wszystkich pasażerów (Uczestnik wraz z osobą/osobami wspólnie podróżującymi).
- Zmiana trasy podróży nie jest dopuszczalna.
- Zmiana nazwiska pasażera, będącego jednocześnie Uczestnikiem programu LOT Kolekcjoner jest niedopuszczalna. Dopuszczalna jest możliwość zmiany imienia i nazwiska na bilecie wystawionym dla osoby towarzyszącej Uczestnika programu Kolekcjoner.
- Podróż musi być zrealizowana w ciągu 12 miesięcy od daty złożenia zamówienia. W przypadku braku realizacji biletu w wyżej określonym terminie, zamówienie zostanie anulowane, a punkty, które do tego czasu utraciły ważność zostaną anulowane.12. W przypadku no-show punkty nie będą zwracane. W takiej sytuacji Uczestnik jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia tego faktu do Centrum Obsługi Programu.
aktualizacja regulaminu z dn. 28.02.2024
TABELA PUNKTÓW