•  Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Polska, Polski
    • kraj

      • Ameryka Północna
      • Polska
      • Ukraina
      • Węgry

      język

      • English
      • Polski
      • English
      • English
  • LOT dla Agentów
  • Zdobywaj punkty
  • Wydawaj punkty
  • O programie
  • Kontakt
  • Bilet nagroda

    I. Ogólne zasady

    1. Bilet-Nagroda wystawiane są wyłącznie na rozkładowe rejsy krajowe i międzynarodowe wykonywane przez PLL LOT z wyłączeniem lotów czarterowych oraz połączeń typu code-share.
    2. Za Bilet-Nagrodę należy rozumieć bilet wystawiony na połączenie w jedną lub w obie strony zarezerwowany w jednej z trzech oferowanych przez PLL LOT klas podróży, tj.: LOT Economy Class, LOT Premium Class, LOT Business Class.
    3. Wymiana punktów zgromadzonych na koncie Uczestnika programu Kolekcjoner na Bilet - Nagrodę uzależniony jest od dostępności miejsc na wybranym przez uczestnika rejsie.
    4. Podróż w ramach Biletu-Nagrody musi zaczynać się w Polsce

    II. Zamawianie Biletu-Nagrody

    1. Po wymianie punktów na Bilet-Nagrodę, Uczestnik ma maksymalnie 7 dni na zrealizowanie zamówienia tj. potwierdzenie ostatecznych dat i godzin rejsów oraz wykupienie biletów. W przypadku niezrealizowana zamówienia w wyżej wskazanym terminie zamówienie zostanie  automatycznie anulowane a punkty, które do tego czasu  utraciły ważność zostaną anulowane.
    2. Zamówienie na Bilet-Nagrodę w klasie musi zostać złożone na maksimum 6 miesięcy i nie później niż na 5 dni przed planowaną datą podróży.
    3. Istnieje możliwość  zamówienia biletu na podróż, w ramach której port rozpoczęcia podróży oraz port zakończenia podróży są różne, pod warunkiem, że znajdują się na terenie tego samego państwa.
    4. Zamówienie Biletu-Nagrody jest możliwe  jedynie poprzez wypełnienie dedykowanego formularza zamieszczonego na stronie internetowej Programu LOT Kolekcjoner oraz poprzez założenie rezerwacji na wybrany przez Uczestnika rejs w Centrum Obsługi Programu w ciągu 10 dni od daty wymiany punktów na nagrodę.  Dane teleadresowe Centrum Obsługi Programu zamieszczone są na stronie internetowej Programu.
    5. Warunkiem wykorzystania Biletu-Nagrody jest udział Uczestnika w podróży.
    6. Bilet-Nagroda może być zamówiony i wystawiony jedynie dla Uczestnika i dla osób towarzyszących, którzy podróżują razem na tej samej trasie i tym samym rejsem.
    7. Zamówienie biletu dla dziecka (od 2 lat) powoduje zdjęcie z konta takiej samej liczby punktów jak w przypadku biletu dla osoby dorosłej.
    8. Bilet dla dziecka poniżej 2 roku życia nie stanowi nagrody w Programie. Wystawienie takiego biletu podlega zasadom ogólnym. Więcej informacji na stronie internetowej lot.com. 

     

    III. Opłaty

    1. Uczestnik Programu nie ponosi kosztów opłat lotniskowych, podatków oraz opłaty za wystawienie biletu.
    2. Uczestnik ponosi koszty taryfy ("Fare") zgodnie z obowiązującą tabelą opłat:

      Nagroda Kolekcjoner

      Opłata FARE

      bilet na trasie dalekodystansowej

      12 USD

      bilet na trasie krótko i średniodystansowej

      6 USD

      bilet krajowy po Polsce RT/OW

      3 USD

       

    3. Stawki za Bilety-Nagrody, zamieszczone w Tabeli powyżej zostały podane w dolarach amerykańskich. Płatność za Bilety-Nagrody dokonywana jest w walucie polskiej, stanowiącej równowartość kwoty podanej w Tabeli powyżej, przeliczonej po kursie z dnia wystawienia biletu. PLL LOT zastrzegają sobie prawo do zmiany wysokości opłat ponoszonych przez Uczestników zamieszczonych w Tabeli powyżej (opłaty „Fare”) bez konieczności uprzedniego informowania o zmianie Uczestników Programu w każdej chwili jego trwania.
    4. Ewentualne faktury wystawiane i wysyłane są na adres podany w profilu Uczestnika. 
    5. Płatności można dokonać wyłącznie kartami kredytowymi VISA, MASTERCARD oraz Diners Club. Nie ma możliwości dokonania płatności gotówką.
    6. Polskie Linie Lotnicze LOT S.A. zastrzegają sobie prawo do pobrania dodatkowej opłaty za płatność kartami kredytowymi wystawionymi przez innych wystawców niż VISA, MASTERCARD oraz Diners Club 

    IV. Zasady Biletu-Nagrody

    1. W ramach Biletów-Nagród wyróżnia się następujące typy biletów: 

      a)     Bilet OW (one-way) - bilet uprawniający pasażera do przelotu w jedną stronę na wybranej trasie.

      b)    Bilet RT (return) - bilet  powrotny, uprawniający pasażera do przelotu w obie strony na wybranej trasie.

      c)    Bilet SOJ (single open jaw) 

    2. BILET KRAJOWY OW lub RT - z prawem do rezerwacji, może być wystawiony maksymalnie na cztery odcinki krajowe, transfer dozwolony wyłącznie w Warszawie. Stopovery niedozwolone. Dozwolony typ podróży - OW i RT oraz SOJ.
    3. BILET MIĘDZYNARODOWY RT - z prawem do rezerwacji, może być wystawiony na przelot w klasach serwisowych LOT Economy Class, LOT Premium Class (tylko rejsy na trasie dalekodystansowej), LOT Business Class. Bilet może być wystawiony maksymalnie na dwa odcinki międzynarodowe i na dwa odcinki krajowe (służące jako dolot do portu rozpoczęcia podróży międzynarodowej). Pierwszy odcinek musi rozpoczynać się w Polsce. Dozwolone typy podróży - RT oraz SOJ. W ramach podróży SOJ, porty przylotu i wylotu poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej muszą znajdować się na terenie tego samego państwa obcego.
    4. Rezerwacja musi być potwierdzona na całej trasie.
    5. Dopuszczalna jest możliwość kombinacji taryfowych dokonywanych pomiędzy wszystkim czterema taryfami oferowanymi przez PLL LOT, tj.: LOT Economy Class, LOT Premium Class, oraz LOT Business Class. W takim przypadku wartość taryfy i wartość punktowa nagrody kalkulowana jest na zasadzie 1/2 taryf.

    V Minimum pobytu

    1. Maksymalny pobyt dla wszystkich podróży - 6 miesięcy.
    2. Zmiana daty lub godziny podróży jest dozwolona przed rozpoczęciem podróży, na nie mniej niż 1 dzień roboczy przed planowanym odlotem.
    3. W celu dokonania zmiany – rezerwacji Biletu-Nagrody, należy skontaktować się z Centrum Obsługi Programu, pod numerem +22 606 66 22
    4. Zmiana rezerwacji musi być dokonana w godzinach pracy Centrum Obsługi Programu.
    5. W przypadku nagłego odwołania rejsu, po godzinach pracy Centrum Obsługi Programu, zmiany w rezerwacji mogą być dokonane przez Call Center LOT. W takiej sytuacji Uczestnik jest zobowiązany  do niezwłocznego zgłoszenia takiego faktu do Centrum Obsługi Programu poprzez e-mail na adres:kolekcjoner@lot.pl lub telefonicznie pod numerem +22 606 66 22 .
    6. Zmiana daty lub godziny zależy od dostępności miejsc na konkretnych rejsach.
    7. Zmiana dat i godzin rejsów możliwa jest w ramach biletu bez dodatkowych opłat.
    8. Zmiana daty i godziny rejsów możliwa jest jedynie dla wszystkich pasażerów  (Uczestnik wraz z osobą/osobami wspólnie podróżującymi).
    9. Zmiana trasy podróży nie jest dopuszczalna.
    10. Zmiana nazwiska pasażera, będącego jednocześnie Uczestnikiem programu LOT Kolekcjoner jest niedopuszczalna. Dopuszczalna jest możliwość zmiany imienia i nazwiska na bilecie wystawionym dla osoby towarzyszącej Uczestnika programu Kolekcjoner.
    11. Podróż musi być zrealizowana w ciągu 12 miesięcy od daty złożenia zamówienia. W przypadku braku realizacji biletu w wyżej określonym terminie, zamówienie zostanie anulowane, a punkty, które do tego czasu  utraciły ważność zostaną anulowane.12. W przypadku no-show punkty nie będą zwracane. W takiej sytuacji  Uczestnik jest zobowiązany  do niezwłocznego zgłoszenia tego faktu do Centrum Obsługi Programu.

     
    aktualizacja regulaminu z dn. 28.02.2024

     

    TABELA PUNKTÓW

  • Kraj: Polska
  • Język: Polski
  • Wybierz język i kraj
    • Ameryka Północna:
      • English
    • Polska:
      • Polski
    • Ukraina:
      • English
    • Węgry:
      • English
  • Wiadomości użytkownika
  • LOT dla Agentów
  • Zdobywaj punkty
  • Wydawaj punkty
  • O programie
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • profil
  • informacje o programie

  • Regulamin
  • Regulaminy nagród
  • Ochrona danych
  • Urząd Skarbowy
  • Kontakt
  • Promocje

  • Aktualne promocje
  • Twoje promocje
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką cookie.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.
Ładowanie...