Regulamin akcji motywacyjnej „Z radością z Radomia” skierowanej do kasjerów agentów PLL LOT S.A., będących uczestnikami Programu lojalnościowego „LOT Kolekcjoner”
A. Postanowienia Ogólne
1. Organizatorem akcji motywacyjnej pod nazwą „Z radością z Radomia” (zwanej dalej „Akcja”) jest spółka Polskie Linie Lotnicze LOT S.A., z siedzibą w Warszawie, przy ul. Komitetu Obrony Robotników 43, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000056844, o nr NIP 522-000-23-34 i kapitale zakładowym 203.214.923,28 PLN (opłaconym w całości) zwana dalej „Organizatorem” lub „PLL LOT”.
2. Akcja adresowana jest do kasjerów agentów Organizatora będących uczestnikami Programu Lojalnościowego „LOT Kolekcjoner”, którzy spełniają warunki określone w niniejszym Regulaminie (dalej jako „Uczestnicy”).
3. Akcja rozpoczyna się w dniu 19.12.2022 r. i trwać będzie do dnia 31.08.2023 r.
B. Zasady Akcji
1. Warunkiem wzięcia udziału w Akcji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego (zakładka Aktualne Promocje) i zaakceptowanie niniejszego Regulaminu Akcji na stronie https://lotkolekcjoner.pl/pl/pl/.
2. Akcja będzie polegać na stworzeniu rankingu Uczestników pod względem sumy FARE sprzedanych i zrealizowanych biletów lotniczych na trasach lotnisko Warszawa-Radom – Paryż, Tirana, Warna, Preweza, Rzym – Warszawa-Radom w okresie 19.12.2022 r. i trwać będzie do dnia 31.08.2023 r.
3. Akcja dotyczy wyłącznie biletów lotniczych na trasach lotnisko Warszawa-Radom – Paryż, Tirana, Warna, Preweza, Rzym – Warszawa-Radom które zostały sprzedane i zrealizowane przez Uczestnika w okresie 19.12.2022 r. i trwać będzie do dnia 31.08.2023 r
4. Uczestnicy po dokonaniu rejestracji zostaną przydzieleni do jednej z trzech grup: Paryż, Rzym oraz Preweza na podstawie wyników historycznych danych sprzedażowych agentów na kierunkach wakacyjnych w analogicznym okresie w roku 2020 i 2021.
5. Po rozpoczęciu realizacji połączeń do kierunków objętych Akcją (Paryż, Rzym, Tirana, Warna, Preweza z lotniska Warszawa-Radom) co najmniej dwa razy w miesiącu na stronie https://lotkolekcjoner.pl/pl/pl/ prezentowane będą cząstkowe wyniki Akcji w postaci rankingu. Ranking będzie dotyczył sprzedanego FARE.
6. W Akcji brane będą pod uwagę wyłącznie transakcje sprzedażowe dokonane samodzielnie przez Uczestnika Akcji. Niedozwolone jest kumulowanie przez Uczestnika na swoim koncie transakcji sprzedażowych innych kasjerów.
C. Wyłonienie Zwycięzcy
1. Zwycięzcami Akcji zostanie trzech Uczestników z każdej grupy, którzy uzyskają najwyższą sumę FARE sprzedanych i zrealizowanych biletów lotniczych w okresie 19.12.2022 - 31.08.2023 na trasie lotnisko Warszawa-Radom – Paryż, Tirana, Warna, Preweza, Rzym – Warszawa-Radom z zastrzeżeniem, że suma FARE sprzedanych i zrealizowanych biletów lotniczych nie będzie mniejsza niż 150 000 PLN w grupie Paryż i 100 000 PLN w grupie Rzym i 60 000 PLN w grupie Preweza (dalej „Zwycięzca”).
2. Wyniki Akcji zostaną ogłoszone do 14.09.2023 roku na stronie lotkolekcjoner.pl lub zostaną podane do wiadomości Zwycięzcy drogą mailową.
D. Nagrody
1. Nagrodami dla Zwycięzców Akcji jest pakiet punktów w Programie LOT Kolekcjoner. Za zajęcie pierwszego miejsca w grupie: 450 tys. punktów, za zajęcie drugiego miejsca 300 tys. punktów oraz za zajęcie trzeciego miejsca 150 tys. punktów.
2. W celu odbioru Nagrody Zwycięzca powinien skontaktować się z Organizatorem drogą mailową odpowiadając na wiadomość mailową Organizatora informującą o wygranej w Akcji.
3. Warunki odbioru Nagrody przez Zwycięzcę (w zamian za zdobyte w niniejszej Akcji punkty) uregulowane są w pkt 4.5. Regulaminu programu LOT Kolekcjoner z dnia 01.03.2015 r. Regulamin dostępny jest na stronie www: https://lotkolekcjoner.pl/pl/pl/terms-and-conditions .
4. Warunkiem odebrania Nagrody przez Zwycięzcę jest przekazanie Organizatorowi pisemnego oświadczenia, że obdarowany nie jest związany z Organizatorem umową o pracę lub inną umową cywilnoprawną.
5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości przekazania (zrealizowania) Nagród z przyczyn leżących po stronie Zwycięzcy.
6. Zwycięzcy nie przysługuje prawo wymiany Nagród na gotówkę lub nagrody innego rodzaju.
7. Zwycięzcy nie przysługuje prawo przeniesienia prawa do Nagrody na osoby trzecie.
E. Reklamacje
1. Reklamacje dotyczące Akcji lub Nagrody, winny być zgłaszane Organizatorowi pisemnie, na adres: Polskie Linie Lotnicze LOT S.A. Dział Programów Lojalnościowych, 02-146 Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników 43 lub mailowo na adres: kolekcjoner@lot.pl w terminie 7 dni od daty rozstrzygnięcia Akcji.
2. Reklamacja powinna zawierać dokładny opis i powód reklamacji, w tym: datę i czas zajścia okoliczności będącej przedmiotem reklamacji, adres e-mail i numer telefonu kontaktowego Uczestnika wnoszącego reklamację.
3. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 7 dni od daty ich otrzymania.
4. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Uczestnik składający reklamację zostanie poinformowany pocztą elektroniczną, na wskazany adres email podany w reklamacji.
5. Decyzja Organizatora Akcji w przedmiocie rozpatrywanej reklamacji jest decyzją ostateczną w ramach prowadzonego przez Organizatora Akcji postępowania reklamacyjnego, co nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień Uczestnika Akcji czy Zwycięzcy do dochodzenia swoich roszczeń na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
F. Przetwarzanie danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych Uczestników Akcji jest Organizator. Kontakt z Organizatorem w zakresie przetwarzanych przez niego danych osobowych Uczestników Konkursu jest możliwy pod adresem e-mail kolekcjoner@lot.pl lub numerem telefonu: +22 606 66 22.
2. Organizator w ramach Akcji przetwarza dane osobowe Uczestników w następujących celach: w celu realizacji Akcji – na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Organizatora polegającego na przeprowadzeniu Akcji oraz wyłonieniu zwycięzców;
w celu rozliczenia Nagrody - jeżeli przekazanie Nagrody będzie wiązało się z powstaniem obowiązku podatkowego, Organizator będzie przetwarzał dane Uczestników aby wypełnić ciążące na nim obowiązki wynikające z przepisów prawa.
Organizator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych jako osobę, z którą Uczestnicy mogą się kontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: iod@lot.pl w sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych.
3. Dane osobowe Uczestników mogą być przekazane podmiotom świadczącym wybrane usługi na rzecz Organizatora (np. usługi marketingowe, informatyczne, księgowe) – takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Organizatorem i tylko zgodnie z jego poleceniami.
4. Dane Uczestników będą przechowywane w celu realizacji Konkursu – przez czas trwania Konkursu oraz do momentu wygaśnięcia roszczeń z tytułu uczestnictwa w Konkursie;
5. Jeżeli w związku z wydaniem Nagrody, dane osobowe Uczestnika znajdą się w dokumentacji podatkowej, Organizator będzie je przechowywać do momentu wygaśnięcia obowiązków wynikających z przepisów podatkowych.
6. Uczestnik Akcji posiada następujące uprawnienia w związku z przetwarzaniem Jego danych osobowych przez Organizatora:
a. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych opartego na prawnie uzasadnionym interesie Organizatora z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Uczestnika;
b. prawo dostępu do danych osobowych – tj. uzyskania informacji o przetwarzanych przez Organizatora danych osobowych Uczestnika oraz żądania przekazania przez Organizatora ich kopii;
c. prawo żądania sprostowania danych osobowych – przez wskazanie nieprawidłowych danych osobowych, które dotyczą Uczestnika i żądanie ich poprawienia lub aktualizacji;
d. prawo żądania usunięcia danych osobowych ; Organizator ma prawo odmówić usunięcia danych w wypadkach określonych przez prawo;
e. prawo żądania ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych – przez wskazanie które dane powinny zostać ograniczone w zakresie przetwarzania;
f. prawo do przenoszenia danych osobowych tj. otrzymania od Organizatora w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego danych osobowych dotyczących Uczestnika oraz przesłania tych danych Uczestnikowi lub innemu administratorowi (gdy będzie to technicznie możliwe);
g. wniesienia skargi do organu nadzorczego, w szczególności w państwie członkowskim swojego zwykłego pobytu, swojego miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia, w przypadku uznania, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
7. Prawa, o których mowa w pkt 6, mogą być realizowane przez kontakt z Organizatorem za pomocą dowolnego środka komunikacji.
8. Podanie danych przez Uczestnika jest dobrowolne. Niepodanie danych osobowych uniemożliwi wzięcie udziału w Akcji.
G. Postanowienia końcowe
1. Regulamin niniejszej Akcji dostępny jest w siedzibie Organizatora oraz na stronie https://lotkolekcjoner.pl/pl/pl/ i obowiązuje od dnia 19.12.2022 r.
2. W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem, z zastrzeżeniem ust. 6 poniżej, zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu programu LOT Kolekcjoner, dostępnego na stronie https://lotkolekcjoner.pl/pl/pl/.
3. Osoby, które nie spełniają któregokolwiek z wymogów określonych w niniejszym Regulaminie lub podadzą nieprawdziwe dane zostaną automatycznie zdyskwalifikowane z udziału w Akcji.
4. Organizator zastrzega sobie prawo wyeliminowania z Akcji tych Uczestników, którzy naruszyli postanowienia niniejszego Regulaminu, w szczególności postanowienia pkt. B.6. Regulaminu.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, pod warunkiem, że nie naruszy to już nabytych praw Uczestników.
6. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdą właściwe przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa obowiązującego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.